Sunday, May 12, 2019

Berahi Si Tukang Urut - Cerita Kisah Lucah

Sedang mak Eton duduk di anjung rumah, datang sebuah kereta masuk ke perkarangan rumahnya. Kemudian keluar seorang lelaki berkaca mata hitam lalu memberi salam kepada mak Eton.
“Ini rumah mak Eton urut ke?” Tanya lelaki itu sopan kepada Mak Eton.
“Ye nak… Makcik lah mak Eton. Anak nak berurut ke?” Tanya mak Eton.
“Ye makcik… “ jawab lelaki itu.
“Kalau gitu, naiklah ke rumah..” pelawa mak Eton sambil dia terus masuk ke dapur mengambil minyak urut.
Lelaki itu pun terus masuk dan duduk di lantai. Matanya memerhati rumah kayu yang menjadi tempat tinggal mak Eton. Agak besar juga rumahnya. Peninggalan suaminya 20 tahun dahulu. Dinding kayunya masih kuat.
“Anak datang sorang je?” Tanya mak Eton sebaik dia muncul di ruang tamu.
“ Ye mak cik. Makcik tinggal sorang-sorang ke ?” Tanya lelaki itu.
“Iye nak… anak mak cik yang kat pekan tu kadang-kadang je balik. Yang lain duduk jauh.. “ kata mak Eton.
“Ramai ke anak makcik?” Tanya lelaki itu lagi.
“Semua sekali 8 orang. Cucu makcik dah 25 orang. Cicit baru 3 orang.” Terang mak Eton.
“Hah… wah.. besar ye keluarga mak Eton..” kata lelaki itu.
“Alah… besar pun, aku tinggal sorang-sorang jugak kat sini.. dah.. mari nak.. masuk ke bilik ni… “ kata maka Eton sambil membuka pintu bilik untuk berurut.
Mak Eton mengarahkan lelaki itu membuka seluruh pakaian dan hanya memakai kain pelikat. Sementara lelaki itu menukar pakaiannya, mak Eton keluar ke ruang tamu menutup pintu dan kemudian kembali ke dalam bilik. Mak Eton mengarahkan lelaki itu meniarap di atas tilam kecil yang dibentangkan di atas lantai papan. Lelaki itu pun menurut sahaja. Mak Eton pun mula mengurut tubuh lelaki itu.
“Nak.. namanya siapa?” Tanya mak Eton.
“Panggil saya Din mak Eton..” kata lelaki itu.
“Ohh… Din ye.. dah kawin?” Tanya Mak Eton.
“Saya bujang lagi mak cik..” jawab Din.
“Mak cik tak pernah nampak pun kau. Kau tinggal kat mana?” Tanya Mak Eton.
“Saya baru sebulan tinggal kat kampong sebelah. Saya kerja di pecan.” Kata Din.
“Ohhh… kampong sebelah…. Ok.. terlentang Nak… “ arah mak Eton.
Din pun terlentang seperti yang diarahkan. Mak Eton pun mula mengurut dari dada sampai ke perut. Mak Eton yang berlutut di sebelah Din terbongkok-bongkok mengurut tubuh Din. Kain batik yang sendat melilit punggungnya kelihatan jelas memperlihatkan punggungnya yang masih mantap dan montok. Pinggangnya kelihatan ramping, Cuma agak menggelebeh sikit dengan lemak. Namun masih mempunyai bentuk yang menawan.
“Makcik sekarang berapa tahun?” Tanya Din kepada mak Eton.
“Kalau tak silap.. makcik sekarang dah 68 tahun.” Jawab mak Eton.
“Ye ke? Saya tengok mak Eton macam baru nak masuk 50 tahun.” Kata Din jujur.
“Alah… mak cik dah tua Din.. Lagi pun makcik amalkan minum air akar kayu… “ terang mak Eton sambil tersenyum mengurut tubuh Din.
Din mendengar setiap tutur kata mak Eton sambil menatap wajah tua mak Eton. Kedutan usia nampak jelas di wajahnya. Namun kulit mukanya masih kelihatan gebu dan cerah. Jika nak dibandingkan dengan wanita-wanita yang seumur dengannya, jelas mak Eton berpuluh kali ganda lebih cantik.
Mak Eton kemudian mengurut lengan Din yang berotot. Di letakkan tangan Din di atas pehanya yang gebu dan tangannya mula memicit-micit setiap inci otot lengan Din. Tetek mak Eton yang besar melayut membuai-buai di balik baju t yang dipakai. Mak Eton kemudiannya merapatkan lengan Din kepada tundunnya yang tembam sendat dibaluti kain batik lusuhnya. Mak Mak Eton mengurut sambil menekan-nekan tangan Din di tundunnya. Din merasakan tapak tangannya menekan kuat tundun mak Eton yang lembut dan tembam. Dia cuba meramas tundun mak Eton, terasa daging tundunnya yang sendat di dalam kain batik itu sungguh lembut. Mak Eton hanya tersenyum, tangannya masih memijat tangan Din sambil matanya melirik kepada Din. Dia membiarkan Din meramas-ramas tundunnya. Dia lihat, kain pelikat yang dipakai Din sedikit demi sedikit mula membonjol di tengah-tengahnya. Mak Eton tahu, tindak balas semulajadi seorang lelaki.
Kemudian mak Eton mengangkat lengan Din dan diletakkan di atas tilam. Mak Eton mula mengurut perut Din. Simpulan kain pelikat yang Din pakai diuraikan. Tangan mak eton menyambung kembali urutannya, dari perut turun ke ari-ari Din. Jari jemari mak Eton menggosok-gosok bulu jembut Din. Kemudian perlahan-lahan tangan mak Eton mula mengurut batang Din yang sedia tegak terhunus. Mak Eton menyelak kain pelikat Din, batang Din yang keras berurat itu terpacak di depan mata. Dengan selamba, mak Eton mula mengurut batang Din perlahan-lahan. Minyak dilumur ke seluruh batang Din menjadikannya licin berkilat. Tangan mak eton yang tadinya mengurut batang Din kini telah melancapkannya pula. Din terangsang dengan lancapan tangan wanita tua itu. Matanya khusyuk memerhati setiap gerak geri mak Eton yang sedang duduk berlutut di sebelahnya. Mata mak Eton kelihatan tenang melihat batang Din di goncang-goncang lembut. Minyak yang berlumuran di batang Din melicinkan genggaman tangan mak Eton menggoncang batang Din.
“Uhhh.. Mak Etonn…. “ Din kenikmatan batangnya dilancapkan wanita tua yang masih kelihatan seksi itu.
“Sedak Nak?” Tanya mak Eton.
“Sedap mak cik… “ jawab Din.
Tangan Din mengambil kesempatan meraba bontot mak Eton. Kain batik yang sendat di punggung mak Eton kelihatan licin, tanda mak Eton tidak memakai seluar dalam. Daging gebu yang montok itu diramas-ramas geram. Din berkali-kali menelan air liur, sungguh mengasyikkan dirinya di servis sebegitu rupa. Sungguh dia tidak menyangka, kedatangannya untuk berurut bagi menyegarkan badan akhirnya bertukar menjadi urutan penuh nafsu.
“Mak Eton selalu ke buat macam ni?” Tanya Din.
“Tak… mak cik dah lama tak pegang anu sejak laki mak cik mati… “ sayu sahaja suaranya.
“Saya kesian kat makcik…. Boleh kita….. mmm…” Din gugup untuk memulakan kunci permulaan sebuah hubungan yang lebih intim.
“Apa…. Anak nak ke…. Mak cik dah tua… dah tak sedap….” Kata mak Eton seolah mengerti kehendak Din.
“Bagi saya rasa dulu, baru tahu sedap atau tidak… “ kata Din sambil tangannya mula gatal meraba tetek mak Eton yang layut itu.
Mak Eton kemudian menyingsing kainnya ke pinggang lalu terus mengangkang di atas tubuh Din. Cipap tua mak Eton Din lihat penuh nafsu. Tundunnya masih tembam, masih menggiurkan. Walau pun bibir cipapnya sudah kelihatan seperti agak menggelebeh, malah warnanya agak gelap kehitaman, namun bagi Din, apa salahnya mencuba. Lebih-lebih lagi, dia memang tidak pernah main dengan perempuan tua.
Mak Eton menurunkan tubuhnya perlahan-lahan. Batang Din yang terpacak sedikit demi sedikit masuk ke lubang cipap mak Eton. Mak Eton mendesis seperti menahan sedikit keperitan, namun nafasnya seperti penuh kenikmatan. Din merasakan batangnya ditelan lubang cipap mak Eton yang hangat. Memang longgar, lebih-lebih lagi air cipap mak Eton benar-benar membanjiri perigi yang sudah tidak lama digunakan itu. Jadi, adalah menjadi tanggungjawab kepada Din untuk menimba di perigi tua pada hari itu.
Mak Eton terus menujah batang Din yang tegak di bawahnya keluar masuk cipapnya. Tubuhnya turun naik bersama hembusan nafasnya yang agak kasar dan laju. Kedua-dua tapak tangannya menahan tubuhnya di dada Din yang bidang.
“Ooohhh… sedapnya Nak… Ohhh.. sedapnyaaa…. “ mak Eton kenikmatan.
Din membiarkan mak Eton menghenjut dirinya sendiri menikmati cipapnya menerima tusukan batang Din yang keras bak tunggul itu. Memang nampak kemaruk mak Eton hari itu. Dia seperti lupa segala-galanya. Dah 20 tahun tak merasa batang, sekali dah dapat memang dia bantai cukup-cukup.
Lepas dah penat, mak Eton minta supaya dia berada di bawah. Dalam keadaan itu, giliran Din pula yang menghenjut tubuh wanita tua itu. Sambil Din menghenjut batangnya keluar masuk, sambil itu juga tangannya meramas tetek mak Eton yang selambak besarnya dan terdedah dari baju mak Eton yang Din selakkan.
“Uhh.. kuat lagi Nak… Jolok mak cik kuat-kuat Nak… “ pinta mak Eton lantaran cipapnya yang sudah longgar itu kurang merasa geseran dengan batang Din yang masih muda itu.
Berpeluh-peluh Din memacu tubuh mak Eton. Kegersangan batin yang melanda wanita tua itu sejak 20 tahun dulu mesti dibantu. Din ingin melihat, wanita berumur itu mencapai klimaks, Din mahu wanita itu kepuasan tidak bermaya.
Mak Eton benar-benar hilang arah. Dia benar-benar menikmati persetubuhan dengan anak muda itu. Dia lupa bahawa dia yang sudah bergelar moyang kepada cicitnya tergamak melakukan perbuatan terkutuk itu, berzina dengan orang bujang yang berpuluh tahun lebih muda darinya. Mak Eton tidak dapat bertahan lama. Kegersangan yang selama ini melanda akhirnya hilang dilanda badai nafsu yang bergelora. Mak Eton akhirnya mencapai puncak klimaks. Tubuhnya tak henti menggigil, peluh memercik di seluruh tubuhnya. Kain batik dan bajunya mula lecun dengan peluhnya. Seluruh ototnya kekejangan. Mata hitamnya hilang dari pandangan, hanya mata putih yang kelihatan. Nafasnya bagai lembu disembelih, kuat menderu dan sesekali berderau suaranya di kerongkong. Mak Eton benar-benar hilang akal. Segala apa yang ada di dunia ini seakan tidak mahu di ambil peduli. Dia rela mati dalam kenikmatan yang sebegitu rupa. Mak Eton merangkul tubuh sasa Din yang menindih tubuhnya. Dia mahu lelaki itu selamanya memuaskannya begitu. Pelukan mak Eton sungguh kuat dan akhirnya ianya semakin longgar, seiring dengan nafasnya yang beransur tenang. Mukanya kelihatan penat namun lebih berseri-seri. Senyuman di bibirnya terukir, memberikan pandangan yang cantik di mata Din.
“Terima kasih Nak… Dah lama mak cik tak rasa sedap macam ni… Anak belum keluar lagi kan…” Tanya mak Eton kepada Din.
Din menggelengkan kepala sambil tersenyum kepada mak Eton. Din kemudian meminta mak Eton menonggeng di atas tilam. Mak Eton melakukan sahaja tanpa banyak bicara. Din menyelak kain batik mak Eton ke pinggang. Bontot mak Eton yang lebar itu di ramas geram. Kemudian Din kembali menjunamkan batangnya ke cipap mak Eton. Namun ianya tidak lama, sekadar memberi pelincir kepada batangnya bagi tindakan yang seterusnya.
Din menguak belahan bontot mak Eton. Lubang bontot perempuan tua itu kelihatan seperti tercungap-cungap. Din meludah air liurnya ke lubang bontot mak Eton berkali-kali. Mak Eton membiarkan sahaja, sesekali dia menggelitik kegelian apabila Din memainkan jarinya di lubang bontot milik mak Eton.
Tanpa meminta kebenaran, Din terus menjolok batangnya masuk ke lubang bontot mak Eton. Menjerit kuat mak Eton menahan keperitan. Dia cuba menolak tubuh Din yang sedang berusaha menjolok lebih dalam namun gagal. Akhirnya mak Eton mengalah, dia hanya mampu menonggeng membiarkan lubang bontotnya di belasah batang anak muda yang kekar itu. Rambutnya yang beruban dan bersiput di belakang itu ditarik tangan Din membuatkan dia terdongak. Lagak Din sudah seperti seorang penunggang kuda Rodeo. Mak Eton hanya mampu menahan dan merengek. Jeritannya sudah tidak membantu bagi menghalang lubang bontotnya dicerobohi. Hanya merelakan dan berharap agar ianya cepat habis sahajalah yang mampu mak Eton lakukan.
“Hooo… sedapnya bontot makcik…. Sendat tu… ohhh mak Eton…. Ohhh… Ohhh…” rengek Din kesedapan.
Batangnya menujah lubang bontot mak Eton tanpa belas kasihan. Bontot wanita tua yang sedang menonggeng itu sesekali di tamparnya. Bergegar bontot gebu mak Eton diperlakukan begitu. Tangan Din kemudian beralih dari memaut rambut mak Eton kepada memaut kepada kain batik mak Eton yang tersingkap di pinggang. Din memacu sekuat hatinya hinggalah saatnya air maninya hendak meledak.
“Ohhh mak Etonnn…. Sedapnyaaa… mak Eton sayanggg…. “ kata Din sambil menekan lebih dalam hingga melolong mak Eton menahan perit.
Akhirnya meledaklah cecair pekat dan kental yang terlalu banyak untuk diberi kepada seorang wanita tua seperti itu. Lubang bontot mak Eton akhirnya dipenuhi air mani Din yang memancut dengan banyak. Mak Eton merasakan batang Din berdenyut kuat di dalam bontotnya seiring dengan pancutan demi pancutan air mani yang panas memenuhi bontotnya. Din sengaja menyumbat batangnya dalam-dalam sehingga bulu jembutnya rapat dengan bontot mak Eton. Dia mahu air maninya dilepaskan sedalam-dalamnya, malah kalau boleh, dia mahu mak Eton terberak-berak air maninya nanti.
Lepas dah habis air maninya dilepaskan, Din menarik keluar batangnya keluar dari lubang bontot mak Eton dan serentak dengan itu, memancut-mancut cairan yang pekat dan kekuningan keluar dari lubang bontot mak Eton. Berdecit-decit bunyinya, laksana mak Eton sedang cirit birit. Air mani Din yang melimpah keluar dari lubang bontot mak Eton akhirnya semakin perlahan mengalir ke peha mak Eton terus ke lutut. Mak Eton menangis teresak-esak dalam keadaan masih menonggeng. Din membaringkan mak Eton di atas tilam dan menenangkan mak Eton. Akhirnya mak Eton terlena kelelahan.
Mak Eton sedar dari tidur ketika hari sudah gelap. Itu pun selepas dia merasakan teteknya dihisap kuat oleh seseorang. Dengan mata yang kelat, dia membuka matanya dan dia terlihat Din masih belum pulang, malah sedang enak menghisap teteknya yang melayut itu.
Din memuji-muji tetek milik mak Eton. Baginya walau pun sudah layut, tetapi kemengkalan dan kegebuannya masih enak sehingga mampu menyelitkan batangnya di celah-celah tetek mak Eton. Mak Eton yang masih terasa akan keperitan di lubang bontotnya cuba menahan perbuatan Din, namun tenaga anak muda itu terlalu kuat berbanding dirinya yang sudah berumur. Maka sekali lagi dirinya disetubuhi tetapi kali ini Din bijak mengambil hati mak Eton, Din tidak menyetubuhi mak Eton melalui lubang bontot, tetapi cara tradisional yang membawa mak Eton sekali lagi kepada puncak kenikmatan. Sekali lagi mak Eton terlena kepenatan sambil mendakap tubuh anak muda yang sudah telanjang bulat itu.
Mereka tersedar pada keesokkan paginya, dan mak Eton yang bangun tidur lebih awal dari Din telah menyediakan sarapan pagi yang enak-enak untuk santapan kekasihnya itu. Setelah Din sedar dari tidur, mandi dan bersarapan, dia meminta diri untuk pulang kerumah tetapi dihalang oleh mak Eton. Cara yang digunakan oleh mak Eton mudah sahaja. Dia hanya perlu menggoda Din dengan setiap gerak geri yang seksi dan sering berbual dan bergurau senda bersama menggunakan kata-kata lucah yang merangsang nafsu Din. Akhirnya Din termakan dengan pujuk rayu mak Eton dan pada pagi itu, mereka berasmara bagaikan sepasang suami isteri di lantai dapur.
Dan sejak dari hari itu, hubungan mereka semakin sukar untuk dipisahkan. Hidup mak Eton yang penuh dengan kenikmatan hubungan kelamin itu melupakan tentang hidupnya yang sudah boleh dikatakan sebagai ‘rumah kata pergi, kubur kata mari’. Baginya, menikmati persetubuhan dengan lelaki muda yang disayangi itu lebih bermakna bagi mengisi sisa-sisa hidupnya.
Bagi Din pula, wanita tua yang selalu menjadi tempatnya melampiaskan nafsu itu sudah seperti isterinya. Memang benar mak Eton terlalu tua untuk dirinya, namun ciri-ciri yang seksi pada mak Eton membuatkan Din selalu merindui untuk menyetubuhi tubuh wanita itu. Jika tidak, masakan ramai lelaki yang tertarik dan tidak mahu melepaskan peluang melihat mak Eton sewaktu dia menemani mak Eton ke pekan. Terutamanya buah dadanya yang melayut dan selalu tidak bercoli hingga mendedahkan putingnya yang terjojol di baju kurung yang dipakai untuk ditatap oleh semua orang di pekan itu. Entah sampai bila cinta gila mereka yang oenuh nafsu itu akan berakhir. Mungkin hanya ajal yang mampu memisahkan mereka. Sesungguhnya cinta itu buta Story by http://melayuboleh.sextgem.com/ceritalucah

158 comments:

  1. Girl yg horny bleh wsap abg 0105279456...spe² yg sangap, janda, dara sume boleh...knfirm puas..area utara Diutamakan..nk fonsex shja pom boleh

    ReplyDelete
  2. Ada tak janda yang sangap saya boleh puaskan nafsunya

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Ada tak di sini janda ke anak dara yang gersang batang, atau yang nak bloejob batang i ni..area k.l or selangor or melaka di utamakan 011-37507030 wassp segera...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Girl yg nk di puaskn blh wasap sy 0174411704 shah.. suka jilat pussy.. x kira umur.. nk Fon sex pn blh..

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. Kpd girl yg horny , mnje , sporting wasap la sy 0182996342.. ponesex / chatsex dll

    ReplyDelete
  14. https://t.me/mimifarleena

    Janda gemuk area utara ๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. Pempuan sangap boleh cll01139934064

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. Nak phone sex boleh contact 013-2474650. Janda dialu - alukan..

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. nak girl yg horny pm ni 0182397236 ws ok

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  27. Thank you very much for seeing ๋ฐค์•Œ๋ฐ” information.
    Thank you very much for seeing ๋ฐค์•Œ๋ฐ” information.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  29. Fon seks boleh pm Pempuan yg sporting dan matang no malu2 01139934064

    ReplyDelete
  30. Pempuan yg matang dan sepotong pm 01139934064

    ReplyDelete
  31. area jitra ada x.. kalau ada pm.. 0105066025

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  33. Mari2 jangan cerita lebat..0136763134 dah rasa sekali pasti nak lagi..(girl only)

    ReplyDelete
  34. aku baru 23 tahun..Mai janda,dara asalkan perempuan..no aku di 0164484664

    ReplyDelete
  35. Kalau sapa nak urut pm sy di nombor nie 0195932884 untuk perempuan sahaja nak cari yg Melayu pula selalu dok urut cina je.. kalau di penang call sy.

    ReplyDelete
  36. Gurks x plh rupa n umur dan dhagakan belaian n yang serius nak real seks msj syam yea..0166171359...

    ReplyDelete
  37. Kpd pempuan horney n sporting jom wsp sy 0182996342

    ReplyDelete
  38. Kpd pempuan horney n sporting jom wsp sy 0182996342

    ReplyDelete
  39. Kpd pempuan horney n sporting jom wsp sy 0182996342

    ReplyDelete
  40. Pmpuan yg horny bleh wsap sy..01119960956

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  46. Urut utk grul. Only Jb ... 0126920895

    ReplyDelete
  47. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  48. x kira isteri org ke janda ke ank bosia ke yg nk i jilat pantat sampi klimax ws yg sportin je... area klang shah alam d utama kn 01164089956

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  52. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  53. wanita chubby only..xkira status..jb 01110374141

    ReplyDelete
  54. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  55. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  56. Pm wechat id i sexxxygirl00
    Area jb my but so big
    Untuk lelaki gatal area jb can pm ok

    ReplyDelete
  57. Ada tak perempuan berumur yg pandai urut. Wsap 0172644280..Din

    ReplyDelete
  58. X kisah la anak dara ke janda, name je perempuan yg sanggap blh wasap shahrul 0176383660 kajang selangor

    ReplyDelete
  59. Nak Phone sex dengan local Chinese guy? Girls only! +60124710608

    ReplyDelete
  60. 0194700338 klang valley girl jom

    ReplyDelete
  61. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  62. Ada tak perempuan berumur yg janda boleh urut di area melaka. Wssp 0197301340 Man

    ReplyDelete
  63. 0107630652 arie ganu
    Ada x yg body berisi

    ReplyDelete
  64. area johor..jb ..kulai..nk cri girl yg sporting...019.7562700..

    ReplyDelete
  65. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  66. Jb kota tinggi ad ke pempuan nk batang..status xkisah..wassap 0199073447

    ReplyDelete
  67. Aku tak tahu mana satu no tipon pompuan situ asyik lelaki sangap je yg banyak lapar puki babi betul

    ReplyDelete
  68. i am browsing this website dailly , and get nice facts from here all the time .

    ReplyDelete
  69. Urghhh.. Btg jd tegak stim plak laa

    ReplyDelete
  70. janda or isteri org, berusia.
    pm 0102520589 serious only.
    any time

    ReplyDelete
  71. Ntuk prmpuan klw nak chat ja 01169231124

    ReplyDelete
  72. Girl yg horny bleh wsap abg fiz 0162512524...spe² yg sangap, janda, dara sume boleh...knfirm puas..area utara Diutamakan..nk fonsex shja pom boleh

    ReplyDelete
  73. IONQQ**COM
    agen terbesar dan terpercaya di indonesia
    segera daftar dan bergabung bersama kami.
    Whatshapp : +85515373217

    ReplyDelete
  74. Acknowledges for paper such a beneficial composition, I stumbled beside your blog besides decipher a limited announce. I want your technique of inscription. ๋จนํŠ€๊ฒ€์ฆ

    ReplyDelete
  75. I feel very grateful that I read this. It is very helpful and very informative and I really learned a lot from it. ๋จนํŠ€ํด๋ฆฌ์Šค

    ReplyDelete
  76. nk akak 38 taun ke atas.mcm best je pmpuan matang ni

    ReplyDelete
  77. Ceritanya sangat mennarik untuk diikuti. Terimakasih telah berbagi cerita yang sanngat unik ini. Jangan lupa mampir untuk mencari arti mimpi arti mimpi

    ReplyDelete
  78. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete